П`ятниця, 14.12.2018, 17:51:21
Вітаю Вас, Гість

Виховна робота

  Виховна робота нашого ліцею передбачає кінцеву мету – забезпечити суспільство духовно-багатою, працьовитою, конкурентноспроможньою, толерантною особистістю, виховати громадянина – патріота своєї, Батьківщини.

         У виховній роботі з молоддю педагогічний колектив дотримується принципу: кожен учень – особистість і за своєю природою прагне до самореалізації і самоутвердження. Тому значна увага надається пошуку ефективних методик психолого-педагогічних діагностичних досліджень особистості учня,  мотивації його поведінки. Постійний  творчий пошук нових підходів до організації виховної роботи об’єднує класних керівників, майстрів виробничого навчання і вихователів в команду однодумців – високопрофесійних педагогів.

         Найбільш ефективним засобом виховання є індивідуальна робота з молоддю. Адже кожен учень – це окремий характер, цілий світ переживань, тисяча життєвих ситуацій. Тому в індивідуальних бесідах класний керівник, вихователь, соціальний педагог говорить не тільки про дисципліну  і порядок, а й на теми моральні, духовні, інтимні, суспільні. Багато уваги надається  питанням взаємовідносин у сім’ї, в родинах, з товаришами та педагогами. Майстерність класного керівника, вихователя, психолога полягає в тому, що для кожного учня знаходять такі засоби впливу, які вони сприймають і реагують на них. Результат такої роботи – відсутність скоєння учнями ліцею злочинів і правопорушень.

         З метою виховання у підростаючого покоління національної свідомості ,  шанобливого ставлення до історії українського народу до Дня Збройних Сил України в ліцеї проводиться щорічно конкурс «Козацька наснага», у якому беруть участь усі групи ліцею. Цей конкурс проходить змістовно та цікаво.
 

        Наше кредо в виховній роботі: МИ ЗНАЄМО – хто сказав, що світ не можна змінити? Ми знаємо, як це зробити: виховна позиція кожного педагога полягає в «розумінні дитини, визнанні дитини, прийняття дитини». МИ ХОЧЕМО – розпізнати кожну дитину, проникаючи в її духовний світ, найпотаємніші мрії та сподівання; здійснити індивідуально – визначений підхід до кожної особистості. МИ ДІЄМО - шляхом залучення кожного учня в роботу секцій, гуртків, факультативів; участі в позакласній, позаліцейній діяльності. МИ ЗАПЕВНЯЄМО - немає абстрактного учня, кожна дитина - унікальна особистість, яка стане гордістю для батьків, спільноти і України.